1/06/2017

DIY Božična darila - II. Del / DIY Christmas Gifts – Part II



 Beri v Slovenščini      Read in English


Ni potrebno veliko, da je darilo ljubko ali dobrodošlo, ko ga obdarovanec dobi. Spodaj je še 6 novih idej za majhne božične in novoletne pozornosti sedaj, ko so jih obdarovanci že prejeli. =)


Darilna škatlica z vrtnicami




Pločevinasto posodico, ki je prej služila kot embalaža za bombone, sem z akrilnimi barvami prebarvala najprej na belo, nato pa jo okrasila še s svetlo modro barvo. Ko se je barva posušila, sem vse skupaj polakirala in počakala, da se posuši tudi lak. Z lepilom za servietno tehniko sem na škatlico pritrdila vrtnice. Ker sem poleg škatlice želela podariti še verižico in ščipalke, sem iz belega papirja izdelala dve vrečki in tudi ti okrasila z vrtnicami.

Kleopatrini Uhani in Sovja Verižica



Nedavno sem obiskala HobbyArt Show v Pordenone, kjer sem se zaljubila v zlato-turkizne obeske in perle. Za enkrat sem jih uporabila v kompletku, ki ga vidite zgoraj. =)

Božični Piling


Za hitro narejeni piling, ki čudovito diši po praznikih, potrebujete:
- lonček rjavega sladkorja
- lonček mandljevega olja
- žlička cimeta
- pol žličke muškatnega oreščka
- pol žličke nageljnovih žbic
- pol žličke zvezdnega janeža
- 5 kapljic eteričnega olja pomaranče
Pozor: Ne uporabljajte eteričnega olja cimeta, saj ni primeren za kožo!

Čokoladni Liker za Vsakogar


Recept za čudoviti in preprost liker sem našla tukaj. Sama sem v mešanico dala le okrog 500g sladkorja, sicer pa nastaneta približno 2 litra likerja.

Poslikane Skodelice


Najbolj klasično darilo so pri meni poslikane skodelice. Potrebne so samo neposlikane skodelice, flomastri za keramiko in pa kanček domišljije. Potem se skodelice 90 minut peče na 160°C in počaka, da se ohladijo. Skodelice lahko podarite kar take ali pa vanje vstavite še vrečko čaja ali kave.

Fimo Obeski



Če so vam ljube miniature, lahko kot darilo izdelate figurice ali obeske iz Fimo mase. Takšno darilo je lahko zelo osebno, če izdelate figurico nečesa, kar obdarovanca zanima. Sama sem izdelala Yodo, Hermiono, Totorota, Gandalfa, Jane iz serije Firefly in Khaleesi. Vsaka od teh figuric pa je za novo leto dobila svojega novega lastnika. =)

To so bila zadnja darila, ki sem jih izdelala v letu 2016, sedaj pa na nove projekte za novo leto. =) Upam, da ste imeli čudovite praznike in da tudi vi še kar gledate božične filme. =P

Manca


Ni komentarjev:

Objavite komentar